Reisen i boks!

21.04.09, kl. 15:44 | Publisert i KJÆRESTEN, Konsert, Musikk, Reiser, Skole/Jobb | 3 kommentarer

intervjuet på Boys of Europe gikk kjempebra. Håper jeg får den jobben altså, for de folka var kjempegreie! :)

Vi fkk låne penger til togbiletten hjem fra Oslo, så nå er den bestilt, og turen er i boks. Jeg begynner å glede meg til å reise nå. Toget vårt går klokken 05.50 i morgen, men så er det tog for buss en del av veien pga noe fucked med toglinjene eller noe, så bussen går klokken 05.40, det blir tidlig opp da, jeg gruer meg. Masse søvn på toget da, kanskje.

Hva vi skal i Oslo, det lurer dere kanskje på? Joda, kjæresten krevde at vi reiser på Underoath konsert, så da gjør vi det. I tillegg har vi 1-årsdag i morgen! HURRA <3 Rart å tenke på at vi har vært sammen i 1 år nå, jeg liker det, det blir stortsett bare bedre å bedre!

Nå må jeg gå å sjekke om klærne i tørketrommelen er tørre, eller om jeg må ha den på en omgang til.

Sorry for at jeg poster så mye tekst og så lite bilder idag. Håper dere gidder lese selvom :)

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gratulerer så mye med dagen i morgen! Håper også dere får en fltot tur og at du får den jobben :) <3

  2. God tur ;)

  3. Så koselig med oslotur, konsert og deg og kjæresten. <3 Awh. :D Gratulerer med morgendagen, da.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

