Fylla i Oslo en fredags kveld.

24.04.09, kl. 22:19 | Publisert i HVERDAG, oppskrifter/mat, Reiser, Sko | Legg igjen en kommentar

Skoene jeg kjøpte i Dammen kom vissnok ikke med på bildene alikevell, tydeligvis. Men jeg kjøpte svarte enkle ballerinasko igår alikevell. Kommen sikkert bilde etterhvert, men jeg lover dere, de er ikke gode å gå i alikevell, selvom det ikke så slik ut… ÆSJ! jeg skal så ha nye tterhvert (a)

Nå er vi å drikker, begynte i 18.30 tiden i kveld, og vi var kjempefulle innen klokken 9, pga drikkeleken bussen som vi lekte alle andre kom etterhvert. Nå er det ikke lemge til vi m gå å ta sist toget til spikkestad..! haha.

HÅPER DETE HAR DET FINTTTTT!!!

Jeg lurer forresten på hvorfor jeg ikke finner høyhælte sko i alle butikkenene som ligger inærheten av KARL JOHAN i oslo… Er ikke OSLO Norges største by i NORGE liksom? o.O

Gleder meg ikke til å kjøre til toget klokken 06.45 i morgen tidlig!!!!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

