Søndagskos?

26.04.09, kl. 19:59 | Publisert i Bilder | Legg igjen en kommentar

Jeg er utrolig trøtt & slapp idag, i tillegg er jeg i ikke i noe særlig godt humør. Jeg har helt forjævlig vondt på leggen, fordi jeg har fått ett mystisk sår der igår når vi skulle på byen. Merkelig historie, men jeg orker ikke fortelle. Var ingen som laga det på meg, jeg falt ikke, det bare sa poff og jeg hadde jævlig vondt etter det.
Noen som har peiling på sår eller lignende?
Isåfall, hva kan ha laget dette: (var ingen andre inærheten av meg, bortsett fra Annette, som fikk samme opplevelsenog smerten som meg)

bilde043

Nå ligger jeg på sengen, godt planta under dyna. Har akkurat fått meg Spotify, og ligger å leter etter noe ny musikk, mens ANTM driver å laster ned. Ble sykt redd for at Allison skulle gå ut i ep7. Hun er min absolutte favoritt, sammen med Celia og hun som ligner på Keira Knightley. Nå holder jeg på å se ep10, men den er så treeeeig.

Hva gjør dere på denne søndagen?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

