Jobb = Penger. Jeg tenger en jobb!

27.04.09, kl. 19:04 | Publisert i Bilder, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Jeg skal på prøvedag i en barnehage på Storhaug på onsdag. Kjenner at jeg ikke helt vet om jeg gleder eller gruer meg. Har lyst på litt større stilling enn ringevikar om jeg først skal utsette meg for å jobbe i Barnehage igjen..! For det er ikke akkurat drømmejobben, men det kommer en hel del mer penger av det!

Hvis jeg ikke liker barnehagen, eller noe lignende, så tenker jeg å melde meg inn i xtrapersonell for å se om de kan skaffe meg noe mer arbeid på sykehjem!

Haha, kan også meddele noen GAMLE bilder ei venninne hjemmefra posta på facebook her en dag. Huffe!

3248_81418751262_574526262_2160246_7529000_n

3248_81418746262_574526262_2160245_902619_nDet øverste bildet er fra 2004, det nederste er fra vår 2005 eller lignende.
SYkt hvor forandra man blir over årene!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du er ikke den eneste som trenger jobb.. Håper virkelig jeg får meg en sommerjobb! Vil ha pengerrrr! Kjedelig at det skal være så jævlig vanskelig å få jobb, da..

  2. Søt har du i hvert fall alltid vært :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

