Vampyr mandag

27.04.09, kl. 11:23 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, HVERDAG, oppskrifter/mat | 1 kommentar

Nå er det MANDAG igjen. Sitter på jobbkurset å har lunsj, siste uken. Idag er jeg bare totalt usunn (fy sandra!)  Har allerede drukket masse cola, og spist pizza til lunsj, ikke sunn pizza på noen måte, men Big One med ost & kjøttdeig. Det var sykt godt da!

Kjæresten min leste nettopp en nyhet om en dude som drepte søstrene sine, drakk blodet deres og spiste deler av kroppen til hun yngste. Så ble samboeren hennes tatt for drapet å stappa i fengsel. 6 måneder senere hadde han vampyr/kanibalmannen drep sin tredje søster. Og ikke før da fikk de tatt han. EKLESTE!

Dette bekrefter bare min historie på at det finnes vampyrer. Og guess what; jeg er dødsredd for vampyrer, og har ofte mareritt om det.

Eneste vampyrer jeg kan takle er dem i Twilight <3

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Noen mennesker er syke! :p


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

