Brainwashed?!

28.04.09, kl. 22:12 | Publisert i HVERDAG | 1 kommentar

Den samling tingen som jeg var på, sammen med mammaen og den ene svigersøstra til Terje var egentlig veldig koselig. Hvis du ser vekk fra litt vel mye snakk og sang om spess jesus. Men så var det jo en kristen greie, så da er det vel ikke så rart alikevell.

Vi så en dame lage to nyedelige blomsterdekorasjoner til en pris av 600-750 kr. Etterpå kunne vi kjøpe lodd for å vinne dem, jeg vant ikke, som vanlig. Vinnerlykke, hvor ble du av?

Nå føler jeg meg egentlig totalt brainwashed, men gi meg en dag, så skal jeg nok komme tilbake til mitt egentlige meg!

De hadde forresten god god kake på det møtet :D

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vinnerlykke skjer ikke


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

