Svineinfluensaen har tatt meg? :o

28.04.09, kl. 09:20 | Publisert i Kropp, Helse, Sykdom | 6 kommentarer

Jeg vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg til i kveld. Skal på en eller annen, mest sansynlig kristen greie, sammen med mammaen til Terje, og konene til de to eldre brødrene hans. SKUMMELT! Håper det blir litt gøy hvertfall x)

Igår fikk jeg høre om den såkalte svineinfluensan.. (Ja, jeg henger etter, og er skikkelig BAD på å få med meg nyheter.) Håper ikke det er det jeg har fått. For jeg har to av symptomene:  Frysninger ved trøtthet og vondt i halsen =o

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: så koselig, tusen takk ;)

  2. Skummelt. Kom deg til legen :o

  3. kom deg til lege du!! =)
    sv: ja den bodyen var genial=) dei hadde mange tøffe,men med berre 100kr i lommeboka måtte eg velge =)
    ha ein fortsatt fin tirsdag,og la oss håpe du ikkje har svineinfluensaen….. :-)

  4. sv: du har det nok helt sikkert ikke om du ikke har værti kontakt med noen som har vært i mexico, vært i mexico selv eller noe i den dur!=) så slapp helt AV. :D

  5. Får nå ikke håpe det da. God bedring ;)

  6. det første jeg tenkte når eg ble dårlig også er det svine influensan» hehe;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

