Havana Badeland

01.05.09, kl. 10:47 | Publisert i Bilder, Blogg, Gjøremål, Helg, KJÆRESTEN, Venner | 4 kommentarer

Idag er jeg ikke i dårlig humør, heldigvis. Ikke enda hvertfall.
Igår hadde jeg det fint, utover kvelden, det er kjekt å drikke sammen med bare Terje, max & Cissa. We make a greate team! Eneste dritten som skjedde igår (skjer alltid noe dritt!) var at jeg trynte – på flate veien – med mine 15 cm høye sko, traff med kneet og tærne, har sår på kneet, bagatell iforhold til de knekte tåneglene – det er helt forjævlig vondt!

Idag er planen først å fremst å hive i meg noe mat, så skal jeg løpe på apotekte å finne meg noe praktiske plaster. Og kanskje barberhøvel, om de selger slikt. Så skal vi til Havana Badeland. Problemet er bare at vi ikke helt vet om det er nedlakt eller ei, står i alle nettaviser at det skulle legges ned i 2007. Men alikevell fant jeg åpningstider fra en eller annen dato i 08, til desember 09. Så da går jeg nesten ut fra at de har åpent! Gleder meg. Men gruer meg til å sprade rundt med min «hengemage» og mine ekstremt sårete bein og bleke vinterhud xD

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, badeland er kooos! Skal selv å bade i morgen, bare på polarbadet da;p Er så koselig å bade :D

    Sandra, du har ikke hengemage! I hvertfall ikke sist jeg så deg, du har en flott kropp. Og alle mennesker er vinterbleke i nordnorge etter vinteren. Sånn er det bare, du får starte å ta sol som alle andre mennesker nesten gjør ;)

  2. Badeland er koselig det :)

  3. Var det åpent?? :0
    Eg har savna havana badeland lenge nå.

  4. Hadde du lest det neste innlegget hade du funnet ut at det ikke var åpent nei :p


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

