Knowing

02.05.09, kl. 12:14 | Publisert i FILM/SERIER | 6 kommentarer

Okei, jeg har bare en ting å si til dere; alle bør dra de late rompene sine ut av sofan, å vekk fra pc-en, bruke de siste sparepengene eller whatever, løpe til nærmeste kino, å skaffe seg favorittplassen og en hel masse snop, å se filmen KNOWING!

Den er helt sinnsykt bra. Lover dere, jeg har aldri vært så vrak etter en film som jeg var etter jeg hadde sett denne. Var helt svett i hendene og på ryggen, og helt ødelakt i hodet. På en bra måte da!  Den er sinnsykt nervepinende, ikke direkte skummel, men det er en del skvettemomenter, som egentlig ikke er noe. Haha. Søren, den er så bra at jeg rett å slett ikke vet hva jeg skal si.

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den vil jeg se :)

  2. Hvilken sjanger er det? :)

  3. jeg føler ikke at jeg røpte så vedig mye egentlig. Siden duallerede nå har sett filmen så skjønner du nok hva jeg mener. beklager om jeg ødelagte for deg – var ikke hensikten :(

  4. Action / Drama / Sci-Fi / Thriller sier omtalen på kino1 hvertfall;)

  5. Du fortalte jo hva som skjer i slutten, da har du på en måte ødelakt hele poenget med å se filmen, ikke for meg, for jeg hadde allerede sett den, men for andre, som kanskje ikke har sett den enda ;)

  6. Den er bra. Jeg elsker sånne filmer. <3
    Nicolas er en fantastisk skuespiller.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

