So much to do, so little time.

02.05.09, kl. 16:32 | Publisert i Gjøremål, Helg | Legg igjen en kommentar

Jeg kjenner jeg begynner å bli emo i hodet mitt nå. Det er ca 30 min – 1,5 timer til folk begynner å komme. Det ser ikke ut her, vi har ikke spist middag, håret mitt er enda vått etter jeg dusja for ca 4 timer siden (har ikke hårføner og kan ikke fikse det før det er helt tørt), kjæresten har okkupert badet, jeg har null peiling på hva jeg skal ha på, jeg har vondt i tærne, og må ta ett fotbad før jeg gjør noe annet, jeg kan antageligvis ikke gå med høye sko ikveld, pga jeg har så jævla vondt i beina siden jeg mangler 1,5 tånegler og ja. ÆSJ!

Jeg tror jeg bør sette i gang å gjøre noe av det som må bli gjort før folk begynner å komme, istede for å sitte her å klage til dere xD

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

