Matvrak!

03.05.09, kl. 20:53 | Publisert i oppskrifter/mat, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Idag er jeg bare så utrolig matvrak:

«Frokost» ca kl 2: 2 skriver
«Lunsj» ca kl 4:
en posjon lammefrikasè (NAM)
«Middag» ca kl 18.30: 3 skriver
«Kvelds» ca kl 21.30: Liten cheesburger.

Og jeg er enda dødssulten :o

Idag har jeg vært på jobb i 6 timer, 15.00 – 21.00 (Men siden kolumbus er idiooot i hodet og aldri klarer å holde rutetidene, så kom jeg ca 20 min for sent. Æsj!) Jobben var ok :)

Nå delevis ser vi Så kom Polly, eller noe.  Nå er det ikke lenge til FRINGE begynner. Vi missa forrie ukes episode da :/

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. High five for matfråtsing! ;)

  2. jeg spiser sikkert 4 ganger mer enn deg. jeg er altfor glad i mat :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

