Betennelse!

04.05.09, kl. 14:19 | Publisert i Kropp, Helse, Sykdom | 2 kommentarer

Idag har jeg vært hos legen. Dvs, jeg møtte min nye fastlege for første gang, litt skummelt, siden jeg alltid har hatt den samme idioten – så er glad for å ha ny, men ja, du skjønner sikkert!

Han sa at tåa mi har betennelse, å gav meg en resept på en sårsalve jeg allerede har skaffa meg, dagen etter jeg knakk av tånegelen. Han sa heldigvis at negelen blir å komme tilbake, forhåpentligvis =p

Dette er hva jeg må gjøre for at det skal bli bra igjen:

  • Fotbad i grønnsåpevann i 5 min hver dag
  • Smøre på med brulidine sårsalve
  • Ha på plaster.

Så hvis du noen gang skulle være så uheldig å miste tåneglene dine, så trenger du ikke gå til legen å sløse vekk 130kr. Heller bare lese dette innlegget, så sparer du de pengene, å kan heller kjøpe oe fint til deg selv ;)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ikke dumt ;)

  2. takk for tips ang jobbsøknad!

    huff hørtes ikke særlig deilig ut med knekt negl og betennelse. håper det blir bedre fort!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

