Ny layout!

05.05.09, kl. 18:16 | Publisert i Blogg, Klær | 2 kommentarer

Nå gratulerer jeg meg selv med ny layout. Den er ikke sånn superproff, men det er heller ikke jeg, så da går det fint :)

Hva synes dere?

Aner ikke hvordan jeg får vekk den svarte streken på høyre side av bildet, og gidder ikke prøve mer uansett, så den får dere bare leve med!

Nå er det på tide med middag! Tomatsuppe & brød.

Var i sentrum tidligere idag forresten. Skulle bytte en tights jeg kjøpte her forrie uke, som jeg fant ut hadde hull i rompa – ikke kjekt! De hadde den ikke igjen på butikken, så må reise til Kilden eller Kvadrat for å se etter den der. STRESS. Uansett, når vi kom ut begynte det selvfølgelig å pissregne.. Så jeg glemte å gå innom H&M å skaffe meg ansiktsmaske og andre greier som det virker som huden min virkelig trenger om dagene, så det suger. Men skal ikke klage; kjøpe meg en ny topp! Poster bilde av den senere :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ble fint :)

  2. Kjempefint :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

