Outfit, sko & Trening.

06.05.09, kl. 20:05 | Publisert i Kropp, Helse, Sykdom, OUTFITS, Sko, Trening | 3 kommentarer

007

008

Outfit of the day:
Topp fra Cubus, kr 30,-
Bukse fra Cubus, kr 150,-
Sko fra DNA, Converse, kr 499,-
Hårbånd fra H&M, kr 29.90,-

Se vekk fra at jeg ser helt forferdelig ut i trynet. Ble blenna av lyset ute!

Idag sa min kjæreste at han ville kjøpe meg gullskoene fra Din Sko jeg har siklet etter fra første stund. Prøvde de på, og de var helt forferdelige.
Men han lovde å bestille meg sko fra Gojane istede!

I morgen skal jeg melde meg inn på Elixia. Treningssenter.
Endelig skal jeg komme meg i form igjen!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: ja det hadde vert kjekt med ei jente,men kan ikkje holde på som kaniner og ende opp med ti gutter og so kjem jenta lisom =) hehe…

  2. Så kos at han skal kjøpe sko til deg. <3
    Trene, ja. Sukk. Det må vel jeg og gjøre i morgen. :D
    VEKK MED FLESKET! ;o

  3. Kaniner er bra ;D 10 unger derimot.. ikke SÅ bra ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

