Denne helga kommer til å suge! :)

07.05.09, kl. 23:50 | Publisert i Helg, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat | 2 kommentarer

I dag har jeg tydeligvis vært veldig opptatt. Ikke vært innom pc-en for annet enn å lese oppslriften på makaroni & ost – som forresten ikke var noe særlig godt, bae kvalmt, med all osten. Så smakte det veldig lite..

Har kjøpt meg en ny topp-kjolesakt da, som jeg KANSKJE er så heldig at jeg får bruke i helgen, kanskje.Føler jeg har mye nye ting å poste bilde av?

Jeg gleder meg ikke til helgen though. Alt for mye jobb, alt for lite kjæreste o.O Jeg liker det IKKE! Men er ikke akkurat så mye jeg kan gjøre med det. Håper though å få bytta vakten på søndag, sånn at det blit litt bedre om ikke annet.

Jeg trenger å dusje. Og jeg føler meg veldig negativ atm.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pengene kommer i allefall godt med ;) hvis det er noen trøst, skal jeg og jobbe

  2. grattis du har vunnet solpass ;) send meg adressen din på rosa_tusj_88@hotmail.com

    klemklem


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

