Jørpeland suger tiss!

10.05.09, kl. 14:54 | Publisert i Helg, Kropp, Helse, Sykdom, Trening, Venner | 3 kommentarer

La meg bare starte med å si at jeg liker ikke Jørpeland! Og det blir nok lenge til jeg drar dit igjen!

Festen i går, hva skal man si om den.. joda, masse fok, masse ukjente folk, som ikke engang verten vet hvem var. Slosskamp – hvorfor husker jeg ikke.
JA, jeg sloss jeg også, hvis du lurte på det!

Nå har jeg en diger blå kul på armen, og noe greier i hodet. Neida, jeg klager ikke, jeg pleier min kjæreste som har det enda værre. Han har kanskje knekt noen ribbein, så vi skal til legevakten etter jeg har vært nede på Elixia greien for å få i orden noe ting.

Ellers er jeg VELDIG sulten, enda det ikke er lenge siden jeg spiste i det hele tatt.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. slutt å drikk så slipp du masse styr :D

  2. Herregud for et harry par! LOL

  3. Slåsskamper sucks!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

