+ på kontoen igjen!

12.05.09, kl. 22:26 | Publisert i Økonomi, Blogg, Gjøremål, KJÆRESTEN, Klær, Sko, Skole/Jobb | 6 kommentarer

Shiiit! Dere har vært dødsflinke å kommentere det siste døgnet. Det gjør meg glad, og det motiverer meg :) So keep up the good work!

Idag har jeg vært på jobb, ekstravakt. Det var ok!
Har også fått lønn fra både jobben min, og sbs (tok en ekstravakt i mars når jeg var hjemme på ferie). Deilig å se summen på kontoen stå i annet enn minus og 0,- Haha. Ja, jeg er skikkelig dårlig med penger!

I morgen skal jeg kjøpe meg sko, kanskje. Hvertfall før 16.mai! :) Kanskej jeg skal være litt kul å spandere noe å ha på meg på 17.mai også? Har bunad egenlig, men den er hjemme i nord. Hva skal dere på 17.mai? Og hvem skal gå i bunad? ^_^

Kjæresten fikk jobb i dag forresten. 4 års lærlingekontrakt på Jernia, eller noe lignende. Heldige jævel. Men han fortjente det! Jeg elsker kjæresten min<3

Ellers innser jeg at det har blitt mye tekst å lite bilder her i det siste. Skal prøve å få gjort noe med det framover. Skal også lage en poll der dere kan stemme over hva dere vil lese mer om. (hvis jeg får til da) Så da er det bare å stemme i vei!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. herlig med pæng ;) jeg skal på grillfest, på dagen må jeg vel en tur i oslo å vinke til kongen. næææt

  2. jeg hater faktisk 17 mai. er bare stress, man må gå i tog, så hjem og spise, så må man rekke bussen til byen, tivoli, aaarg, hater det! :p

  3. Jippii, jeg fikk også lønn i dag (!) Which means borte fra rødetall for min del også! Nå må jeg bare på en liten shoppingrunde før jeg må si, stoooop en haaal! hehe! Er jo fare for at det fort kan bli lite med penger igjen, hehe! Loves lønn! :)

    17mai skal jeg chille nede i sentrum, se på folk, spise is, og middag ute :) hadde nok brukt bunaden hvis jeg hadde vært hjemme i krsund, men har den ikke med meg til trheim, så jeg får finne noe annet lurt å ha på meg :)

  4. oo, btw- grattis til kjærestn din som har fått jobb :)

  5. Naw så søt du er som følger bloggen min (leste i innlegget under) ;*

    Heldigris som har fått lønn, jeg har minus på kontoen min nå jeg :( Jeg skal ikke gå i bunad på 17mai, skal pynte meeeg :)

  6. 17.mai er stress syns jeg. Blir nok ikke så mye feiring i år, skal kanskje være med noen venninner :)

    sv: Takk for det :) Jeg har aldri syntes matte er gøy, selv om jeg var ganske god i det før. Hehe ;-p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

