IKEA

13.05.09, kl. 20:15 | Publisert i Økonomi, Klær, Leilighet, Sko | 3 kommentarer

Som dere kanskje fikk med dere i går fikk jeg en fin lønning, største jeg har fått fra jobben jeg har nå faktisk :)

I dag dro jeg å min kjære en tur til Kvadrat, hvor vi valsa rundt i butikkene for å se etter sko til meg, fant selvfølgelig ingenting jeg likte (bruker å være sånn når jeg faktisk har penger..) Jeg fant om sider en søt «sommerslig» kjole jeg skal bruke på 17.mai, så nå er det problemet heldigvis løst.

Etter en burger å noen timer på kvadrat vandra vi videre i sommervarmen, til IKEA. Jeg kjøpte oss ny seng og en DVD-hylle greie.
Gleder meg til senga & hyllen kommer opp. Selvom det kommer til å bli veldig trangt på rommet vårt siden den gamle sengen må stå her inne til Linda flytter ut..

Skal ta bilde av både kjolen, dvd hylla og senga når alt kommer i orden!

Hva har dere gjort på denne varme sommerdagen?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vi skal også kjøpe ny seng snart! Blir godt å endelig få en ordentlig seng :)

  2. Gratulerer med lønning! :D Er så utrolig deilig når man plutselig har penger igjen, syntes jeg! Kjenner meg helt igjen der ja, haha :D

  3. Lønning ruler! :) Jeg fikk lønn 11., og forventningene var store før gårsdagens shoppingtur, så for meg sko og 17. mai-antrekk og andre klær osvosv, også var alt jeg fant en sommerlig genser-topp og et par ballerinasko. Hrmfh.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

