«Dette innlegget kan inneholde stekre scener»?

14.05.09, kl. 00:08 | Publisert i KJÆRESTEN | 1 kommentar

Okei, nå er det ADVART! – Så ikke skyld på meg når du har lest videre å finner ut ting du egentlig ikke ville vite i det hele tatt! :)

Jeg holder på å bli gal!
Jeg har ikke fått sex på hele 06 dager.
– Hovedsaklig fordi jeg har hatt mensen, men nå er mensen ferdig!
Så nå er det fordi min kjæreste ikke vil ta smertestillende å prøve engang =o

Jeg synes synn i meg selv! o.O

Jeg har også noen paranoiiiide tanker om den nye jobben hans. Eller, ikke jobben, mer sjefen. Jeg vet ikke om jeg liker dette.

Noen som har noen gode tips om hvordan man jager vekk unødvendige paranoide tanker?

Picture0061

Se så utrolig søt kjæreste jeg har da!
– Ikke rart alle vil ha han >.<
Noen ganger skulle jeg ønske han var stygg xD

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Okey, det med mensen og sex suger jo! Det å ikke ha sex da, så skjønner at du blir gal av det ;p
    Smertestillende? Ummm, skal ikke spørre på det pungte tenker jeg. Haha
    Unødvendige paranoide tanker om at du skal miste Terje til sjefen hannes? Umm, Sandra. Slike tanker må en bare leve med tror jeg. Viserbare at du er glad i han og ikke vil miste han eller dele han med noen!:D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

