Kjøkkenredskaper saved the day!

16.05.09, kl. 01:42 | Publisert i KJÆRESTEN, Leilighet | Legg igjen en kommentar

Okei, se på dette som ett godt tips:
ALDRI KJØP VARER FRA IKEA, uten å ha en Nøtteknekker tilgjengelig under montering av varen..!

Nå har jeg å min kjære brukt ca 6 timer på å sette opp senga & dvd hylla vår. Goddamn jeg er utslitt, enda var det min søte, kreative kjæreste som gjorde det meste av strevet *angelface*

Skrugreien vår var ødelakt, og funka dårlig, i tillegg leste jeg feil på bruksanvisningen, slik at vi satte i feile skruer på feil plass, skulle aldri tro vi skulle få dem ut igjen – men det gikk, takket være en.. øøøh. boksåpen/vinåpner greie.

Uten alle kjøkkenredskapene vi bruke hadde vi nok aldri fått opp sengen. Men når vi nærma oss slutten fant jeg en unbrakonøkkel som fulgte med i pakken! xD

JADDA, DET SNAKKER VI IKKE MER OM..!
Ble veldig bra med både senga & dvd greia da. Poster bilde når vi har rydda rommet, for nå ser det ikke ut..

I natt skal jeg sove med goood samvittighet :)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

