16.mai outfits.

18.05.09, kl. 17:39 | Publisert i Bilder, Gjøremål, KJÆRESTEN, Klær, Kropp, Helse, Sykdom, OUTFITS | 5 kommentarer

Blir nok ikke noe 17.mai outfit blogginnlegg på dere, dessverre. Men, jeg har noen bilder av meg å Maria fra 16.mai da :)

029

030

034

Er ikke sikker på hvor antrekket til Maria er fra, men kan fortelle dere om mitt hvertfall:
– Kjole fra H&M
– Shorts fra Cubus
– Sko fra H&M
– Strømpebukse fra H&M.
Guess I’m a H&M girl :)

Nå er Terje på møte på ny jobben, og jeg skal dra 16.-17. mai flesket nedover på treningssenteret, få ordna opp i noe regning greier, og kanskje bli vist rundt, slik at jeg kan trene litt. Haha.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. skoene dine var nydelige! ;O

  2. så fint kledd dere var ^^

  3. I løøøw skoen dine :D hawt..
    og du har milelange bein ^^

  4. fettlange bein å drit :p

  5. Utrulig kult det du hadde på deg da! Kult å se at det ikke bare er jeg som bruker «hippie bånd» rundt hodet ennå! hehe


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

