Trening er slitsomt joo!

18.05.09, kl. 22:31 | Publisert i Kropp, Helse, Sykdom, Trening | 1 kommentar

Treningsøkten min var slitsom, enda trente jeg ikke masse, med tanke på at dette var min første gang med fysisk aktivitet, som ikke er å løpe til bussen eller ha sex, siden.. God now when. Og jeg er i så utrolig dårlig form at det nesten er flaut.

Etter 15 min på 3D-mølla, med 3 i bakketing, og rundt 6 – 10 på farta var jeg totalt utkjørt, og ikke minst gjennomsvetta. Jeg hater å svette. Men tok meg i overkant av 15 min på sykkelen før jeg vandra fornøyd hjem, etter å ha tatt noen magemuskeløvelser og litt uttøyning på toppen av det hele.
Neste gang skal jeg prøve å finne ut avde andre aparatene der inne, og finne de som er for mage & rygg, for magen min trenger trening!

Etterhvert må jeg nok spandere på meg noe ordentlige trenigsklær også. For jeg føler meg kinda taper når jeg vandrer rundt med vanlig tights og kjærestens alt for store T-skjorter.

Håper jeg får en treningsvenn snart! Som hjelper meg til å holde motet oppe å vandre med der oftere enn «bare en gang innimellom når jeg føler jeg har spist for mye snop å annen dritt.» På en annen side har jeg jo kroppen min, som har bestemt seg for å ese ut i det siste, til å minne meg på om at trening er BRA for meg.

Nå skal jeg ta meg tid til å se finalen på America’s Next Top Model, cycle 12! Lurer på hvem som vinner!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I solarium bør du starte med kort tid, 10-15 min, deretter øke det gradvis. Å huske body lotion etter du har solt deg :)
    Vet at det ikke er så bra å være lenge i sola, men jeg vil bli brun.. Brennheten er gått ned nå, så jeg kan se forskjellen :D
    Det er deilig :D


Legg igjen en kommentar


Entries og kommentarer feeds.