GOD morgen!

19.05.09, kl. 13:34 | Publisert i HVERDAG | 3 kommentarer

Dette er en sinnsykt flott morgen, jeg er i så godt humør at det nesten ikke burde være lovlig en gang.

  1. Kjæresten sto opp alt for tidlig for å fra på jobb – ikke kjekt.
  2. Plankene på senga falt ned før jeg våkna å måtte på do – ikke kjekt.
  3. Jeg fikk ikke sovne etter jeg først hadde våknet i 7 tiden, og pc-en brukte en evighet på å skru seg på, så jeg gav opp å tvingte meg selv til å sove lengre – ikke kjekt.
  4. Jeg våkna sikkert 100 ganger etter jeg hadde sovna, og drømte masse rarte ting – passelig kjekt, fikk hvertfall sove igjen
  5. Våkna av telefon fra jobben, sjefen ga meg masse jobb framover, og hun fiksa det slik at jeg ikke skal jobbe morgen søndag 31. Det vil si ta jeg kan gå i Max & kanskje Maria sin 20års feiring den 30. – HURRA!

Jeg er egentlig bare i utrolig godt humør i dag! :)
Men jeg fryser litt på tærne – så kanskje jeg må ta på sokker? :p

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Good for you! :D

  2. Haha hørtes ut som en herlig morgen da ;-)
    Men mye jobb er bra!

  3. sokker hadde nok ikke vært så dut om du fryser!:P
    Høres ut som en deilig morgen:)

    sv: tusen takk for alle kommentarene dine og bleklager for at jeg svarer så seint men jeg var i en bilulykke i dag tidlig og har nok brukt hele dagen på sykehuset =/


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

