Core tar på.

20.05.09, kl. 18:25 | Publisert i Kropp, Helse, Sykdom, Trening | 4 kommentarer

Nå er jeg mørbanka etter treningen. Var litt småflaut når jeg oppdaga at flere av de gamle puddingene som var med i gruppa i dag hadde bedre kontroll på mageøvelsene enn meg, jeg er skikkelig ute av form for tiden merker jeg..! Svetten rant, og til slutt var jeg så sliten at jeg nesten ikke fikk til utstrekningen, jeg kjenner allerede at kroppen min begynner å bygge opp en aldeles forferdelig gangsperre – jeg gleder meg ikke til å våkne i morgen!

Selvom det var ekstremt tungt, så likte jeg timen, og treneren. Tror jeg skal satse på å komme meg på Core timene på onsdagen videre framover :)
Gleder meg til å komme tilbake i en bedre kropp enn den jeg savner!

Noen som har prøvd sånn ball-trening-greie? :)

Nå blir det ikke mer trening for denne uka!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: hehe.. ja det er skjønt når mannfolk kjem med småunger =) og spes hvis dei har ein ikkje-pappa-stil… so skjønt da.. cola i eine lomma og tåteflaska i andre….? naaaaaaw…. =)

  2. Vi har sånn ball hjemme, men jeg har vel aldri brukt den noe særlig -.- Er ikke helt sikker på hvordan den skal brukes, så..

    sv: så bra da :-) Du har grunn til å være stolt.

  3. jeg har ikke prøvd sånn, hadde sikkert bare ledd meg ihjel og falt av eller noe! hahaha :p

    sv; hahah, russen er OND! :p

  4. Jeg vil også trenee! :(


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

