Ny samboer?!

20.05.09, kl. 21:50 | Publisert i KJÆRESTEN, Leilighet, Venner | 6 kommentarer

Dette blir ett klage innlegg! Så nå er du advart.

Som du kanskje vet, eller ikke vet, så deler jeg å min kjære leilighet med en annen jente, Linda, som flytter ut 15.juni. Det var da planlakt at ett vennepar av oss, Max og Annette skulle flytte inn på hennes rom når hun flytte ut – dette er bare slik at husleien ikke skal bli så sinnsykt høy, er dyrt å bo i storby, nesten i sentrum, for de som ikke vet det.

Nå har tydeligvis Max & Annette funnet en annen leilighet de skal flytte inn i, og vi sitter igjen med ett lite problem, som kjæresten min har klart å ordne opp i, uten å egentlig høre hva jeg mener om dette da.

Han har stortsett bestemt at lillebroren hans (som er like gammel som meg, hvis du lurer) skal flytte inn med oss. Og jeg ser virkelig ikke hvordan dette kan funke i det hele tatt!

Det er ikke at jeg ikke liker Cissa, for det gjør jeg, han er en kjempegutt. Er bare det at det kommer til å bli for mye! Er liksom greit å bo sammen med hun vi bor sammen med nå, for hun er nesten ikke hjemme. Og når hun er hjemme er det annerledes, for hun rydder opp etter seg, hun har sin egen mat, hun blader oss ikke opp i ting som ikke har med oss å gjøre osv, du skjønner sikkert..

Det jeg frykter kommer til å skje om Cissa flytter inn her nå snart, er at jeg blir værende stortsett alene, inne på rommet. At min kjære å cissa blir å overta ALT stortsett, at jeg aldri kommer til å få høre på min egen musikk, eller se det JEG vil på tv. Eller filmer jeg vil se, eller lignende. Og vi alle vet at Cissa ikke er så flink økonomisk (ikke at jeg skal skryte), men faktumet er det at NÅR han får lønn, så går han ut på byen å drikker alt opp i løpet av den første og andre uka. Resten av uken går han uten penger, greit nok at han kommer innom her innimellom nå, å spiser med oss. Men om han flytter inn her, kommer han til å få spise så mye han vil av maten vår av Terje, siden han selvfølgelig ikke vil at lillebroren skal sulte.

Det verste er at kjæresten min ikke vil høre på meg når jeg forteller han hvordan jeg tror, og nærmest vet at det kommer til å bli..
Jeg liker ikke at han har tatt ett såpass stort valg uten å høre om det er greit for meg først… Jeg blir irritert, og i dårlig humør av det.
Nå gleder jeg meg ikke til juni alikevell.. Det kommer til å bli for mye.. for mye av terje & cissa sammen. Jeg gruer meg..!

[Jeg blir i dårlig humør!] og kjæresten skjønner ikke hvorfor.

Help me?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Æssj… det der var en litt lei situasjon ja.. litt dårlig gjort å ta en sånn beslutning uten å ta hensyn til deg ja gitt.. hmmfs..! du får se hvordan det går, så får dere heller hive han ut om det ikke funker da :P

    sv.. haha! takk–? eller! knis! jeg er nok litt eldre enn 15-16-17-18-19 ish :P jeg ble just firogtyve :P hehe» :)

  2. Skjønner deg GODT. Men herregud, Terje må høre på deg da! Bare tving han. Han kan ikke bestemme sånn uten at du er enig.

  3. takk for aadvarselen!:D Det at kjærester ikke forstår seg helt på oss jenter og vår lille innsnurte verden av proflemer og «what ifs» er jo ikke akkurat nytt- å det kan du ta det med ro!:)

    sv: tusen takk for kommentaren din!:) Velgjennomtenkt. Jeg err enig med deg. Det er irriterende for alle i grunn.

  4. huff… virker som du veit godt ke du har i vente,og det høyres ikkje bra ut i det heile…. du burde jo bli hørt du oxo!!! du får gå hardt mot hardt,og heller sette krav…
    du har jo ein ting å sjå fram til i juni da: pjokken min kjem til verden :-p
    sv: ja han får komme når han vil… men om han hadde komt 35d for tidlig hadde det ikkje gjort store skaden vil eg tru…
    ja he skjønt at du er mye innom… koselig med kommentarene =) hadde berre eg vert like flink å kommentere som det du er =)

  5. Det hørtes litt slitsomt ut, tror ikke jeg hadde orket å bo med både kjæresten og broren hans heller;) Kan du ikke prøve å forklare situasjonen, så kanskje han forstår?:)

  6. Har allerede prøvd >.< Han ville ikke høre, og bare snakka det bort.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

