Svømmer i ubetalte regninger..

21.05.09, kl. 20:31 | Publisert i Økonomi | 1 kommentar

Elixia suger, de har sendt meg en regning med årsbeløpet på 3200-something, med betalingsfrist 26.05, enda hun damen jeg snakka med FØR jeg meldte meg inn sa jeg kom til å betale for en måned av gangen! Har sendt en mail, men de svarer ikke. Får jeg ikke svar før i morgen får jeg sette pappa på saken, han er jurist, og liker å skremme folk som sender meg slike regninger – eller ikke gir meg penger når jeg skal ha (A) Jeg har nemlig ikke SJANS å få betalt den regningen, for 3000 er mer enn jeg får i lønn enkelte måneder…

Har også fått enda en strømregning. Den er på 1289-something. Betalingsfrist 10.06. Men den skal heldigvis deles på 3. Så blir ikke mer enn 500kr på hver.
Vi trenger forresten skaffe en kraftlevrandør, men aner ikke hvordan man gjør det, eller hva som er billingst. Har du peiling på slikt eller?

Tror også at jeg har fått en internettregning, på mailen som fulgte med nettet. En mail jeg aldri bruker. Ikke orker jeg gå ned i kjelleren å lete etter boksen med brevet mailadressen og slikt står i heller. Men tipper det er bedre enn inkassosaker!!!

Noen andre enn meg som svømmer i regninger for tiden eller? o.O

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei,

    Regninger er nok en del av hverdagen desverre! Hvis årsbeløpet er på 3 200 kroner vil det si at det koster deg 266 kroner i måneden. (3200 / 12). Sett av den summen hver måned til en annen konto så har du plutselig 3 200 kroner om et år. Som kan gå til å betale medlemsavgiften. Men husk, det er ikke lov å bruke av de …


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

