Gossip Girl til frokost.

22.05.09, kl. 12:20 | Publisert i HVERDAG, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Skole/Jobb | 1 kommentar

God morgen alle fugler :)

Nå skal jeg valse meg inn på kjøkkenet for å se om jeg kan fikse meg ett ostesmørbrød til frokost. (siden det eneste pålegge vi har igjen som jeg liker er pizzaost)

Så skal jeg slenge meg under dyna igjen å se Gossip Girl, viser seg at jeg enda henger en del etter. SÅ IKKE SI NOE!!!

Etter GG og frokost må jeg fikse meg å komme meg på jobb til klokken 15.00.
De ringte meg i dag tidlig, å spurte om jeg kan jobbe dag i morgen – noe som passer meg utmerket, siden jeg hater å være alene hjemme uten min kjæreste.
Viser seg at jeg redda helga. Like being a hero!

Jeg elsker virkelig gg!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hørtes ut som en digg start på dagen! GG er bra ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

