Sparken pga facebook?!

22.05.09, kl. 20:37 | Publisert i Økonomi, Skole/Jobb | 4 kommentarer

Hun smålig hawte jenta jeg jobbde sammen med i dag skal inn til samtale med sjefen og gruppelederen på den gruppa hun jobber på, og får kanskje sparken fordi hun skreiv på facebook (for over en måned siden) at hun hadde hatt en dårlig dag på jobb. Hva søren er det for noe tull da?!

Jeg har funnet ut at jeg mest sansynlig skal jobbe hele neste uke, bortsett fra søndag. Det blir tungt! Men bra for lommeboken. Håper jeg ikke får den vakta på onsdag, så jeg kan dra på shopping med Inger :’D

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: filmen var bra den =) payback`s a bitch liksom =)

  2. Shit du KØDDER!? Sparken pga en liten ting på facebook? Det er ikke sant! Verden idag altså, den er sprø. Jeg sier det bare, SPRØØØØØ!;p

  3. det håbe kje eg heller at du jørr :D<3

  4. jeg hadde skjønt det om det sto noe som: jeg hater jobben osv.
    Men fordi hun skrev det lille der? Det virker som en dårlig grunn de finner på, ikke noe som de ville gitt alle som skrev det..:S


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

