Beklager!

31.05.09, kl. 20:30 | Publisert i Bilder, Oppdateringer | 6 kommentarer

Jeg må bare beklage for at jeg ikke har skrevet her, eller kommentert rundt i deres blogger for tiden. Men det har seg slik:
1. Pc-en in har valgt å ta selvmord, så nå har jeg ikke pc på ca 1 måned eller lengre, den er på reperasjon!
2. Jeg jobber en hel masse, og har ikke tid å reise rundt på bibliotek eller lignende for å låne pc.
3. Vi er blitt kastet ut av leiligheten… Tydeligvis, og må finne en ny før 31.juli – så send meg en melding om du vet om noe!  Jævla huseier, gav oss ingen grunn eller noe, og nå er verste tiden til å finne noe. Pga sommerferie og stundeter osv.
4. Jeg vurderer å stortsett bare tilbringe sommeren i Stavanger, og skaffe en sommerjobb her. Jeg trenger penger!
5. Det er skikkelig sommervær her for tiden, i dag var vi på stranden. Og jeg er solbrent.

Håper ikke dere glemmer å besøke bloggen min selvom jeg ikke er her så ofte. MEN JEG LOVER Å KOMME STERKERE TILBAKE NÅR PC-EN MIN KOMMER HJEM IGJEN <3

Take care then :*

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Huseieren har ikke lov å kaste dere ut uten gyldig grunn og ikke minst skritlig oppsigelse!

  2. Var skriftelig oppsigelse, og leiekontrakten vår går ut 01.08.09, så joda, han har nok lov til det!

  3. Men da har han jo på en måte en grunn – hvis kontrakten går ut, mener jeg ;) lykke til med å finne ny leilighet !

  4. Han kan jo ikke kaste dere ut uten grunn! Hvis kontrakten ikke skulle gå ut før 31. august, så er jo ikke det noen grunn heller. Jævlig sært. Dere burde klage.

  5. Kontrakten går ut 01.august, ikke 31.august :p og vi må ut til 31.07 – så bare en dag forskjell – ikke til stor hjelp egentlig.
    Klage er ikke noe vits, utlenninger og fornuft passer ikke sammen..

  6. Åja heia… Jævlig kjedelig uansett da.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

