Eh?

05.06.09, kl. 14:45 | Publisert i Blogg, Konkurranser, Konsert, Musikk, oppskrifter/mat | 1 kommentar

Jeg trenger (sunne og enkle) frokost, lunsj, middag og kvelds tips! 

Og, gratulere til Fallofmedusa, som kom videre fra Skjærgårds Live audition, og skal spille i finalen på skjærgårdsfestivalen 04.juli – på Risøya.

Jeg har funnet ut at jeg antageligvis må lage meg en ny bloglovin, fordi den jeg allerede har har så masse uleste poster at jeg blir deprimert av å bare tenke på å logge inn på den en gang o.O

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Havregrøt til frokost/kvelds – lages av hvetegryn og vann! Sunt, enkelt og veldig godt! :) (Husk sukker på er ikke lov, bare kanel)

    Ellers er fruktsalat som kos det beste som finnes!

    Middag: Kylling i sur-søt saus med ris :) Naaaam!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

