Jeg er flink !

05.06.09, kl. 22:20 | Publisert i Bilder, Helg, HVERDAG, Internett, Linker, KJÆRESTEN, Leilighet | 3 kommentarer

Haha, fant ut at jeg (til min store glede) ikke trengte lage ny bloglovin, for det fantes en «merk alle som lest» knapp greie.
– Jada, litt treig!

I dag har jeg faktisk gjort noe også. Ikke bare sovet vekk hele dagen, noe som forsåvidt er fult lov nå som jeg er syk!
Jeg har vaska klær – som nå er i tørketrommelen (fordi klesstativet allerede er opptatt), rydda hele rommet (bortsett fra skrivepulten, som er Terjes rot!) og tatt av senga :) Jeg er stolt av meg selv!
I tillegg har jeg sett etter leiligheter. Finner ikke så veldig mye som ikke koster over 8000,- dessverre..!

Skal se om jeg klarer å få slengt inn noe bilder i nærmeste framtid. Har samla opp en del på telefonen mens jeg ikke har hatt pc. Men vet ikke om jeg får de inn på denne pc-en. Så det kan jeg etterforske i morgen, mens min kjære er på jobb.

Ha en fin kveld/natt videre folkes!  

Maria Brink.
Vokalist i In this moment.

(Kjæresten som fikk velge hva jeg skulle poste bilde av.)

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, In This Moment! De har jeg faktisk hørt.. Liker ikke vokalen helt, men hvis jeg ikke husker helt feil er musikken litt fengende (:

  2. SV: JA DET SKJØNNE RJEG, MANGE SOM BRUKER TING PÅ FACEBOOK FOR OG GJØRE DET LETTER FOR SEG SELV..
    HEHE, SKJØNNER. MEN SÅNNE TING BLIR JO MER OG MER VANLIG ENN MAN TROR, FACBOOK OG BLOGGER KAN ØDLEGGE MYE OM MAN SIER FEIL TING.. sÅ MAN MÅ VÆRE FORSIKTIG. HEHE..
    bAH: Sorry for store bokstaver, merket ikke capslocken.. (A)

    Ja de er kjempe søte, fant dem igjen for en stund siden. De er brukt opp, men liker dem kjempe godt så vil igrunn bare ha de på bloggen siden jeg husker dem bedre da;P hehe!

  3. Like ikke så mye skriking som det jeg heller. Særlig ikke siden hun høres ut som en mann – hvis jeg ikke blander nå. Men somsakt, var min kjære som fikk velge hvem jeg skulle poste bilde av :)
    Nei, jeg er ikke fan av dem xD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

