Twilight og frisyre.

05.06.09, kl. 23:25 | Publisert i FILM/SERIER, Hår | 3 kommentarer

Neida, jeg har tydeligvis ikke klart å logge meg av pc-en enda. Mye tapt tid å ta igjen?! Vi ble sittende å se på MTV Movie Awards – som enda går. Til nå har Twilight vært nominert 3 ganger, og de har vunnet alle gangene.
Synes forresten hun som spiller hovedrollen er rå. Tropper opp på scenen i en sinnsykt rå kjole, svart sminke og converse! :D

Anyways, jeg kom plutselig til å tenke på noe:
Jeg har lyst på ny hårfrisyre!
Som dere kanskje har fått med dere har jeg farga håret igjen, mørkebrunt. Liker fangen som den er nå veldig godt. Men noe sier meg at den kommer til å gå ut fort igjen. Pga manglene fargeprigmenter i mitt bleka hår.
Uansett, noen som har noe frisyreidèer til meg?
Er liksom litt lei av å bare ha håre i sånn vente-på-at-det-skal-bli-langt-frisyre!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det er gøy å prøve ut mange forskjellige frysyrer. Hadde ganske langt hår før, men klippte meg for ikke lenge siden. Klippte meg kort til skuldra. Først hvar jeg litt redd for det, men det ble jo så fint:D Ikke vær redd for å prøve ut noe nytt x3
    Besøke min blogg?
    attaai.blogg.no

  2. TWILIGHT (L)

  3. Tror jeg hadde likt twilight bedre om de fant en mer troverdig Mann til å spille Edward Cullen :P

    Er det meg eller blir MTV movie awards dårligere for hvert år ?


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

