Polet + minishopping?

06.06.09, kl. 15:51 | Publisert i Bilder, Gjøremål, Helg, Klær, oppskrifter/mat, Sminke | 4 kommentarer

Mens jeg ikke har hatt tilgang til pc har jeg fått litt nye ting, som jeg enda ikke har postet bilder av. Så tenkte jeg skulle vise dere litt nå:

kjole

Kjole fra GinaTricot, 149kr. Kjæresten kjøpte den til meg her om dagen. Snill kjæreste! Den er mye finere på enn på bilder da. Skal prøve å få tatt noe bilder før vi stikker ut i kveld :)

Uten navn

Nivea Visage Gentle Cleansing wipes, H&M – 39,90kr
Har ikke prøvd disse før, men de var billigst, så håper de funker bra!
Noen som har prøvd?

P1010010

Billigsminke fra H&M, ca 29,90 pr. ting:
– Turkis eyepen
– Gull eyepen
– Lilla eyeshadow
– Turkis eyeshadow
– Gull eyeshadow
Tenkte jeg skulle prøve ut noe ny sminkegreier i kveld, er litt lei av samme gamle svarte, særlig når det er sommer! Svart sminke & sommer er fyfy!

hårklipeSkjønne sommerfuglhårkliper. H&M 39,90 ,-

Jeg gleder meg til i kveld!
selvom vi må drikke Kalinka lemon 22.

Så forresten på sånn «du blir hva du spiser» program. De fortalte at litt ketchup = 2 teskjeer med sukker. OMG! Nå er det stopp på Ketchupspisingen min! :)

Hva skal dere knuppiser i kveld?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den kjolen har je gogså:D

  2. De hårspennene var søøøte.
    Jeg kommer aldri til å stoppe med ketchup. nam.

  3. Men sånn btw, om det er mye sukker i ketchup, hvor mye sukker er det ikke i all alkoholen dere drikker.. tenk på det du!

  4. søt kjole og hårklipper!:D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

