Killer shoes!

08.06.09, kl. 17:57 | Publisert i KJÆRESTEN, Klær, Reiser, Sko, Skole/Jobb | 1 kommentar

JEG HAR SÅ LYST PÅ NYE SKO!!!!!

Sneakers – til vanlige og slappe dager.
Høye hæler – til fest. (selvom det hvertfall er en måned til vi skal feste igjen.)
Ballerinas – til dager som er for varme for converse.
Flip flops/sandaler/gladiatorlignende greier – til varme dager, strandbesøk osv!34060-BLACK

OMG! Håper jeg kan sløse vekk litt av neste lønn på hvertfall 1 par nye sko!

Jeg har også lyst på:

  2 nye shortser: 1 jeanshorts, og 1 mer «avslappende».
Ny bikini – selvom jeg allerede har en jeg liker, så kan vi late som jeg trenger fler denne sommeren. Satser på at det blir varmt nok til en hel masse bading!
Ny sommerkjole – en helt lett hærlig en. som jeg kan bruke til «mine» fantastiske gladiatorsko. (ser hvertfall strålende ut i tankene mine)

Jeg har også sinnsykt lyst å ta ordentlig ferie, å reise til varmere strøk, shoppe for en billig penge og bare bade & ligge på standen hele dagen! (Jeg har aldri vært i «syden» før.. Og har ikke engang pass.)

Nå skal jeg slappe av til min kjæreste kommer hjem. (om maks 30 min  xD) Jeg er sinnsykt trøtt etter å ha jobba 07.30 vakt i dag. Bleh.
Jeg lurer på om jeg skal se om det er andre sykehjem i nærheten som enda trenger folk i sommer..!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. nei, seriøst=? :D haha, huff, da hadde jeg nok sneket meg bort jeg og :P

    Nydelige sko btw :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

