Nå er planene framover klare:

08.06.09, kl. 15:39 | Publisert i Gjøremål, Helg, HVERDAG, KJÆRESTEN, Konkurranser, Konsert, Musikk, Reiser, Skole/Jobb, Venner | 4 kommentarer

Nå er planene mine framover ganske så i boks:

Fredag 12.06 – Jobb/ LØNN!
Lørdag 13.06 – Kosedag med kjæresten? Shoppe telt og lignende. 
Søndag 14.06 – Jobb
Mandag 15.06 – Trene!
Tirsdag 16.06 – Reiser til Bergen, mest sansynlig.
Onsdag 17.06 – Hvis jeg ikke er i Bergen allerede, reiser jeg denne dagen.
Torsdag 18.06 – Barnevakt (8-14.30)
Fredag 19.06  – Barnevakt (8 – 14) Reiser hjem til Stavanger.
Lørdag 20.06 – Jobb
Søndag 21.06 – Kos med kjæresten. Reiser tilbake til Bergen.
Mandag 22.06  (1 år + 2 måneder med kjæresten<3) – Fredag 26.06 – Barnevakt.
Fredag 26.06 – Reiser hjem til Stavanger igjen.
Mandag 29.06 – Reiser til Skjærgårds(?)
Tirsdag 30.06 – Reiser til Skjærgårds, om vi ikke gjorde dette dagen før.
Lørdag 04.07 – Fallofmedusa spiller på Skjærgårds. Konkurransefinale.
Søndag 05.07 – HJEM!

Wow, blir usetvanlig mye reising framover ser jeg.. Dessverre nok kommer jeg ikke til å kunne fornye musikken på mp3en eller telefonen før noen av disse reisene, siden pc-en min er på sykehus. Håper den blir bra snart! Hvis ikke blir det mye radio fram i tid. Og på radioen spiller de enda pokerface. *dø litt innvendig*

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: heldig ho e da!! eg ville so gjerne sjå bruce,for eg veit han lager one heck of a stageshow… men kan ikkje trasse moder jord og fødekrefter…. hehe…

    la merke til at du ikkje har vert inne på ei stund ja… har savna kommentarene dine… :-p good you`re back =)

  2. Hvorfor reiser du til Bergen for å sitte barnevakt?

  3. Millie: Av en eller annen grunn får jeg ikke til å legge igjen kommentarer i bloggen din, så får svare deg her da.
    Hvorfor jeg reiser til Bergen for å sitte barnavakt:
    1. Fordi jeg gjør tanten og onkelen min en tjeneste, når de ikke ønsker å ha fetteren min, som er litt yngre enn Ylva i en barnehage som ikke passer på han.
    2. Fordi jeg får sponsa tur til Bergen, bo gratis, ha en «jobb» på dagen, og henge med vennene mine på kvelden, for jeg har jo faktisk venner i Bergen siden jeg bodde der ett år.
    3. Ser nesten på det som en liten ferie. Det er alltid godt å komme seg bort litt :)

  4. Ah, sånn sett! Jeg bare syntes det så så meningsløst ut å skulle dra opp til Bergen bare for å sitte barnevakt, om du skjønner. :b


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

