7777.

09.06.09, kl. 13:16 | Publisert i Bilder, Blogg, Celebs | 2 kommentarer

Wow. Etter å ha lest gjennom kommentarer fra dere, fant jeg ut at jeg skulle sjekke statistikken. Alltid spennende å se. Har ikke hatt så alt for mange besøkende i dag, men det ordner seg nok utover dagen, vil jeg tro.

Uansett, i dag har jeg totalt hatt 7777 (syvtusensyvhundreogsyttisyv) besøkende. HURRA!
   Selvom dette tallet på langt nær er like stort som besøkstallet mitt er på nettby (61187) så er dette helt annerledes. Folk ha frivillig lyst til å klikke seg inn på bloggen min for å besøke den. Mens nettbyprofiler er sånn som ALLE kan finne og besøke. Så ja, jeg er stolt over at bloggen min har hatt såpass mange innom. Tusen takk folkens, jeg setter stor pris på det!

 Så har jeg bare en ting til å si: Dere er superflinke til å kommentere om dagene. Keep up the good work.  Det er dere som motiverer meg!

30ljek8

Aner ikke hvem dette er, men fy faen! Sjekk de beina da…! Skulle gitt mye for å ha en kropp som henne!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Grattis med mange besøkende :) Det er gøy!

    Men hun damen var stygg. Anorektisk tynn og nesten litt ekkel…

  2. Hun hadde fine bein, men hun var grusom i ansiktet!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

