Tester ut ny sminke.

09.06.09, kl. 14:42 | Publisert i Bilder, Hår, Sminke | 2 kommentarer

Jeg synes for min egen del at det har gått i det samme når det kommer til sminke for meg, de siste årene. Og jeg begynner å bli litt lei det samme gamle kjedelige meg. Så her om dagen kjøpte jeg en del fargerikeglittersminkegreier – som dere så. Og verken farge, eller glitter er særlig meg når det kommer til sminke, så i dag prøvde jeg noe nytt:

P1010017

Jeg liker det hvertfall! Må si at bildet ikke gir meg like mye creds som jeg fortjener, for det ser så mye mye bedre ut i virkeligheten, enn hva mitt crappy gamle kamera klarte fange opp.

Her ser dere forresten såvidt hvordan den nye hårfargen min ser ut :)
Jeg liker den også!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. gøy å prøve noe nytt! jeg er utrolig kjedelig når det kommer til sminke. omtrent det samme uansett

  2. augene dine kom virkelig fra med den fargen =) kjekt å prøve nye farger,og du kanskje oppdager at den fargen passer sinnsjukt godt =)
    sv: 17 daga igjen til termin =)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

