NAV er no j**** BULLSHIT!

10.06.09, kl. 17:12 | Publisert i Økonomi | 5 kommentarer

Nav er no jævla bullshit! (sorry språket,  men nå er jeg så jævla irritert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.)

Før kjæresten fikk jobb var det NAV som betalte husleien og strømregningene for han. Like før han fikk jobben fikk vi en strømregning på kr 3001,69,- Jeg skulle betale kr 1501,69, og nav skulle ta hans del på 1500kr. De sa det var gjort, noe som tydeligvis er bullshit! For i dag fikk vi regning på 1500kr fra LYSE, med betalingsfrist 19.06.

Jeg skjønte ikke hvordan dette kunne stemme, for vi har en strømregning på 1200ogsomething med betalingsfrist i dag som enda ikke er betalt, men så snar er de ikke med å sende ut inkassogreier! Så fant jeg ut at dette var fra forrie regningen, og jeg trodde egentlig det var min del som ikke var kommer inn, siden det var fra ett annet navn. Så jeg ringte lyse for å forklare dette da, og da forklarte han duden i andre enden at de hadde fått inn beløpet fra meg, men ikke en dritt fra NAV.

Og, kjæresten min har null mulighet til å få tak i de folka på NAV kontoret heller, for han er så flink at han faktisk JOBBER hver dag i åpningstidene dere. Og de tar jo aldri telefonen.

Og NAV skal liksom hjelpe folk?! Eneste hjelpa min kjære får av dem, er hjelp til inkassosaker..

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I tillegg til dette bruker de et halvt år på å behandle søknader. Har selv hatt en del trøbbel med dem, og kan ikke fordra måten de behandler folk på!

    Sv: Tusen tusen takk! Det er utrolig godt å høre!

  2. -.-

    Jeg håper jeg aldri behøver å ha noe med NAV å gjøre.

    Men for å sitere en kjent stemme; det løøøøøser seg (ja, det gjør det alltid)

    :)

  3. Han har jo jobb. Kan ikke han bare betale det selv?:)

  4. aah… synes alle har problemer med NAV for tiden jeg.. craaapp!!

  5. åja:P Okei, det forklarer saken bedre. Jeg støtter ikke Nav uansett, for de har rotet så jævlig med mine utbetalinger (sykepenger osv). De har regelrett lurt meg trill rundt. Men det er snakk om kanskje 10 000 og da skal jeg faen ikke gi meg på det!

    Jeg jobber foressten på Frieda fasmers sykehjem:P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

