Pacific Blue!

11.06.09, kl. 21:39 | Publisert i oppskrifter/mat | 6 kommentarer

Her sitter jeg, aner ingen fred å fare (vel, har jo sett reklamen om at det kommer på tv i sommer også!) og blar gjennom kanalene for å finne noe spennende å se på. Og på tv 2 zebra møter introsangen til pacific blue  meg! Jeg kjenner barndomsminnene svulmer opp i meg;

Ligge på gulvet forran TVen i stua, sammen med lillebror Adrian og storesøster Marianne som kom på besøk fra Kirkenes hver sommer. Ansiktsmasker, agurk & Pacific blue – etter mamma & tore hadde lakt seg!

Jeg elsker Pacific blue!

Noen som vet om TomatBønner er sundt btw?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, Pasific Blue :D elske den sommern.. e liksom ingen sommer uten!
    hmm,bønner e sunt. Men veit ikkje om tomatbønner e sunt ;p

  2. SV: Tatovering? Ah, ja du det ønsker jeg meg også sånn egentlig. Og nytt hul li navelen egentlig!
    Sims3 er HERLIG skal jeg si deg. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk Glenn til å fikse det egentlig. Men klart, kan prøve å hjelpe deg med det vettu ;)

    Pacific Blue er herlig! Elsker det rett og slett. Man bare må se det for det er så bra egentlig :D

  3. pasific blue er sommer!!! =) men kan nesten alle episodene utenat,så eg ser berre av og til ;-p
    sv: ja det er mange som er spente på fødselen no =) eg er like spent på dei bloggerene eg «kjenner» her inne som har termin i desse dager oxo.. like spennende kver gang =)

  4. nok eit svar ( ;-p): det var vel heller det at dei andre foreldrene ville kvile rævva si sjøl so eg måtte stå.. menmen… nåken har ikkje respekt for dei gravide og eldre.. hehe…
    ja kanskje Kristian er ein sånn ein… ikkje alle som er tøffe sjøl om dei er guta.. litt glad han er litt pyse,sparer tid på legevakta da =)
    hehe,å make a baby bak ei busk skal ikkje vere romantisk,det skal berre vere produktivt :-p

  5. Herregud, når klokka går det? JEG ELSKER DET! <3

  6. Jeg spiser det heletiden som sånn mellom måltid iallfall :P
    Bønner er jo veldig sundt egentlig :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

