Interview with a vampire

13.06.09, kl. 00:53 | Publisert i FILM/SERIER, Konsert, Musikk | 2 kommentarer

Idag har jeg vært ute på «byn» uten å egentlig være ute på byn, og uten å drikke (for en gangs skyld) som tidligere fortalt(?) så har jeg å kjæresten drikkepause, egentlig i ca 2-3 uker til fram i tid, hvis du ser bort fra innflytningsfesten til Max og Annette neste lørdag da :)
Anyways, jeg å kjæresten var på Tribute og så K[nine] spille – alt for bråkete for min smak – særlig når jeg har hodepine fra før..

Har også betalt gjeldene mine: Line og Annette. Strømregning og Internett. Nå føler jeg at halve lønnen er vekke – men det er den jo ikke! ;D

Akkurat nå ser vi på A Interview with a Vampire. Den filmen minner meg om Jean-Paul og Bergen.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. jeg så på den filmen jeg og ^ men nå skal jeg sove, tror jeg. Men jeg har ikke hørt fra christopher i hele daaag! :( blir litt.. eh. liker ikke

  2. Huff da. Det høres egentlig kjempeslitsomt og ikke noe særlig gøy ut.

    Har du noe kontakt med Jean Paul enda? Han er jo nedom i Haugesund og Stavanger titt og ofte.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

