Nei til Bulgaria?!

14.06.09, kl. 21:17 | Publisert i Økonomi, Bilder, Familie, FILM/SERIER, Helg, Skole/Jobb | 1 kommentar

Hangover var en helt fantastisk rå film! Anbefales! Kommer ikke på kino før fredag 19.06 da, så :)

I dag har jeg jobbet kveld (15.30 – 20.30) så var det hjem, slappe av å fortsette å lese bloggene deres.
Har egentlig ikke noe særlig å fortelle i dag, dessverre. Gleder meg til å reise til Bergen, bruke litt penger.

Jo forresten, pappa spurte om jeg skal være med til Bulgaria om de reiser i løpe av sommeren, og dum som jeg er sa jeg delevis nei. Han kjøper meg pass da (nei, jeg har ikke pass enda, for jeg har faktisk ikke vært i andre land enn NORGE og SVERIGE!) og gir meg heller pengene som turen koster, slik at jeg kan reise med kjæresten i høst når han har ferie. Yummytummy! <3

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Resten av familien skal til Bulgaria i sommer. Hadde vært morsomt om jeg var med og du reiste, og vi var det samtidig :p hah.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

