Bokstavleken.

15.06.09, kl. 21:31 | Publisert i Blogg | 5 kommentarer

Jeg var tilfeldigvis innom en random Camilla sin blogg, og ble inspirert til å gjøre det samme som hun holder på med.
Hver mandag tar hun for seg en bokstav i alfabetet, å legger ut bilder, å skriver om de tingene som begynner på den bokstaven hun tar for seg, som betyr noe for livet hennes. (okei, det ble skikkelig dårlig forklart egentlig!) Men håper dere skjønte?

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det samme, bare at jeg gjør det hver tirsdag. Så i morgen begynner jeg med bokstaven A.
Håper bare jeg rekker det før jeg reiser i morgen :)

Ønsk meg lykke til.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Can’t wait :D

  2. Haha nei, er nok ikke det.. Bare legger ut noe litt innimellom :P

  3. sv: hmmm,ja kanskje det.. skal inn på nettsida henna og sjekke… hehe,eg klare ikkje south park,men Oddgeir like det… forskjellig type humor ;-p god tur da =)

  4. veldig kjekt å ha en fast greie man gjør da :)

  5. sv: tusen takk!:)
    hun er ganske snill – innimellom!:)
    skal følge med hver tirsdag jeg da:)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

