Husmoremne? Ikke? Neiokda xD

15.06.09, kl. 19:51 | Publisert i Bilder, HVERDAG, KJÆRESTEN, Leilighet, Musikk, oppskrifter/mat, Venner | 2 kommentarer

I dag har jeg vært flinkere enn på lenge!
Våkna i halv 2 tiden, fksa batteri i klokken på kjøkkenet, spiste frokost, hadde tenkt å se ep 23 av GossipGirl, noe det ikke ble noe av til frokosten,(har sett episoden nå da, skrekkelig spennende det endte da!)  fordi episoden var så sinnsykt treig å loade! Så jeg lasta ned en del musikk i stede, har fått masse fint tips av dere – good work people, men bare kom med mer! :)
Jeg har også dusja, og vaska litt på kjøkkenet, nå er det renere der enn det har vært på sikkert 3 uker.  (Ja vi er litt slappe når det kommer til slikt.) Men ble veldig bra når jeg fikk vaska litt da. I tillegg har jeg pakka inn noen av tinga Linda glemte ta med inn på rommet hennes, så nå er det ikke masse dritt utover hele stuegulvet!

Bilde000

Nå er jeg veldig sulten, og skal snart gå nedover mot bussterminalen, hvor jeg skal ta ut penger til Cissa, og jeg å min kjære skal handle middag og noe slikt på remaen. Så skal vi være slappe å ta bussen hjemover, for jeg må fylle på busskortet til Maria. Har jeg noen gang fortalt dere hvor utrolig dårlig Kolumbus er? Ikke? Det er så sykt dårlig at det nesten ikke burde vært lov! Men orker ikke engang gå inn på det nå.

Ja, vi har grønne busser i Stavanger, om du lurte xD

I morgen reiser jeg til byen mellom de 7 fjell, Bergen. Kjenner jeg gleder meg til å reise vekk litt. Ikke at det noe galt med å være her, men er alltid fint å reise, å være en annen plass enn hjemme. Kommer til å savne kjæresten da.
Huff, vi er så fryktelig avhengige av hverandre at det nesten gjør litt vondt etter en halv dag uten han. Hihi <3

044Dette bildet er ca 1 år gammelt.
Tatt natten til dagen før jeg flytta hjem til Nord-Norge igjen. ca 21.06.08

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hei! =) tusen takk for supersøt kommentar, sangen henter Neopolitan Dreams og synges av Lisa Mitchell =)

  2. Så flink du er ^^


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

