Maria Arredondo

15.06.09, kl. 14:17 | Publisert i Musikk | 1 kommentar

Maria Arredondo minner meg om for noen år siden, ungdomsskolen eller noe slikt. Hun som da var bestevenninnen min hadde en fantastisk cd av henne, som jeg ble helt forelska i, perfekt sove-til musikk. Lurer på hvorfor jeg ikke hører på musikk når jeg skal sove nå mer, egentlig. Før sov jeg alltid med enten en rolig cd (Maria Arredondo, Ringenes Herre, Pirates of the Caribbean eller lignende) eller radio. Men ikke når mer.

Uansett, ble av en eller annen merkelig grunn sittende å høre på noe sanger av Maria Arredondo på youtube nå. Å mimre tilbake på ungdomsskole årene. Egentlig ganske koselig :)

Noen andre som likte henne før i tiden?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å JA! huske veldig godt »just a little heartache». Trur æ hadde sånn der fjortisforelskelse da, og hørte på den konstant :p artie minna..


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

