Trenger ny musikk!

15.06.09, kl. 14:26 | Publisert i Musikk | 9 kommentarer

Ok, dette er en utfordring til alle dere som leser dette innlegget:

Du får ikke hoppe videre til neste innlegg eller whatever før du har lakt igjen en kommentar med en sang/artist/band jeg bare ha!

Som dere kanskje har fått med dere har jeg mista alt som var på pc-en min etter den var på reperasjon. Og jeg skal kjøre ca 15 timer buss/båt i løpet av de 2 neste ukene. Jeg er kjempelei stortsett all musikk jeghar på telefonen min nå, så trenger virkelig deres tips til noe fantastisk jeg bare må ha!

Vil helst ha noe med fart i, jente som synger, sommersanger, gladmusikk, noe rock/metall – bare ikke for hardt.
Ja, dere ser egentlig selv :)

LYKKE TIL!

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Et knippe fanatstiske låter:

    Van morrison – Brown eyed girl, have i told you lately that i love you, moondance.

    Kiss – Rock and roll all night and party every day

    Bob dylan – Knocking on heavens door, like a rolling stone.

    Daft punk – around the world, harder better, faster stronger, one moore time.

    AC/DC – Back in black

    Guns and roses – Welcome to the jungle, sweet child of mine, paradice city.

    The kooks – Do you wanna, Seaside

    Kings of leon – sex on fire,

    Lifehouse – You and me

    Coldplay – Yellow

    Lena Marlin – maby i`ll go

    Queen – i want to break free, i want it all, we will rock you

  2. the fold, the wonbats, our fold, low vs diamond, band of horses, passion pit, kate voegele.

  3. Pavement, Radiohead, Deftones, The Dresden Dolls, Queen, Burzum. :)

  4. Det var ikke så voldsomt med folk på lørdag, egentlig. Litt fullt på dansegulvet, men det brydde ikke jeg meg om- jeg danser ikke offentlig i edru tilstand! x)

    Men joda, det er relativt kjølig i dag. I går var det mye bedre, så da gikk det liksom an å sitte i solen og spise. Det gjør det ikke i dag, dessverre. :(

  5. Lucky – Jason Mraz og Colbie Caillat er ganske sommerlig.

    sv: Det pleier egentlig ikke å blåse så mye som det gjør nå. Skal du til Bergen?

  6. pussycat dolls: jay ho (trur eg den heiter)

    sangen heiter right round trur eg… e kje sikker på ken som har den… ein mørkhuda ein =)

    sv: nei den spaserturen gjorde godt… foruten om for ryggen sin del da..men den ga eg f… i for å seie det sånn =)

  7. DJ Antoine – Arabian Adventure 2

    å den til pussycat dolls hete Jai ho

  8. Machinae Supremacy, Scar Symmetry, Kamelot, Avenged Sevenfold, Children of Bodom, Amon Amarth (var bare de eg kom på no i farten ;p)

  9. Coheed and cambria – welcome home


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

