A-listen.

16.06.09, kl. 18:32 | Publisert i Bilder, Blogg, Familie, Lister, Personlig, meg, Venner | Legg igjen en kommentar

Nå er det tid for å starte bokstavleken her. I dag skal jeg altså ta for meg 1. bokstaven i alfabetet vårt; A

Min A består av…
adrianAdrian.
Ja, jeg kan ikke noe for det, men jeg er glad i min lillebror.
Se så søt og sjarmerede han er <3

Min A består av…
…Appelsin.
Smaker himmelsk, særlig rundt påsketider. Men selvfølgelig resten av året også.
Så er de stappa full med C-vitamin. Namnam.

Min A består av…
DSC00276… Amanda min <3
Hun er en av mine beste venninner! Og det har hun vært i en del år nå.
Vi har til og med bodd sammen, men det er en annen historie.
Amanda har lært meg så og si ALT jeg kan om hudpleie og sminke. Haha.
Jeg er glad i Amanda!

Min A består av…
… Appelsinjuice!
Trenger jeg egentlig si noe mer?
Fra jeg begynte på ungdomsskolen har jeg elsket appelsinjuice.
Det er sundt, men samtidig ikke så bra for tennene.
Prøver å legge fra meg uvanen jeg har med å drikke det som tørstedrikk,
men det er så godt at det er litt vanskelig.

Min A består av…
…Alkohol.
Ja, jeg drikker en del, så er ikke noe godt forbilde der!
Men, jeg drikker stortsett bare i helgene.
Etter jeg flytta til Stavanger har det blitt litt i meste laget,
og jeg er på god vei til å bli ganske lei nå.
Er det ett tegn på at jeg begynner å bli voksen, kanskje?
Jeg har vel drukket siden jeg var 15-16 år gammel. FyFy!

Min A består av…
… America’s Next Top Model.
Dette må være en av verdens mest fantastiske serier!
Bra for de som er med, mange blir jo ganske kjente også.
Så er de sabla flinke til å bli tatt bilder av, heldige jævler.
Jeg liker at Tyra Banks ikke bare rekruterer de jentene det stråker pen av,
men også de som er annerledes, og har et særeget fjes, og lignende.

Min A består av…

… Assistentarbeid.
For de som ikke vet det, så jobber jeg som assistent på ett sykehjem.
Jeg trives i Helsevesenet, og har med tiden tenkt å utdanne meg til sykepleier,
og kanskje jordmor etterpå.

Min A består av…
… Avril Lavigne.
Jeg digger virkelig denne lille dama!
Musikken, stilen. Fantastisk.
Har likt henne siden jeg var rundt 14 år gammel.

Min A består av…
…  Audi.
Jeg er overhode ikke noe bilinteressert, bare for å ha det sakt.
Men jeg er alikevell fan av Audi. Dette må være fordi min far har en,
Og det eneste jeg kan si om den er at den er fantastisk. (Jeg har faktisk kjørt den en gang også!)
God plass, konfort, annlegg, den bråker ikke på veiene. Ja :)

Det var vel igunn min A. Hvertfall som jeg kommer på i farten.

Hva består din A av?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

