Positiv respons og teite regninger.

16.06.09, kl. 15:24 | Publisert i Økonomi, Blogg, Reiser | Legg igjen en kommentar

Nå har jeg vært flink pike – utsatt Bergenreisen min med en natt. Skulle egentlig tatt buss klokken 18.45 i kveld, men blir hjemme til i morgen tidlig, og tar heller en buss slik at jeg er i Bergen klokken 15.45 istede.

Anyways, har vært flink å reist til kjærestens NAV kontor å levert strømregningen vi har fått purring på.
Og nå venter jeg egentlig bare på at min kjære skal komme hjem fra jobb, slik at han kan bli med ned på Elixia å sloss med økonomisjefene der nede, som har fucket med fakturanene min, for nå har jeg og fått purring i posten. Og det går jeg ikke med på! Har igrunn utsatt det lenge nok. Håper han kommer snart, for jeg har den avtalen klokken 16.40, og det nærmer seg nå gitt.

Lurer på hva vi skal lage til middag i dag egentlig. Noen tips?

Ser ut som folk er positive til bokstavleken. Det er alltid like kjekt med positiv respons!
Første innlegg kommer senere :) FØLG MED!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

