Det regner i Bergen, som vanlig.

17.06.09, kl. 21:01 | Publisert i Gjøremål, KJÆRESTEN, Reiser | 2 kommentarer

Jeg har sovet skrekkelig dårlig i natt. Og i 3 tide nvåkna jeg av at pc-en min, som var slått av begynte å spille skrekkfilmsanger som jeg ikke har på pc-en min i det hele tatt. Det var skummelt!

Klokken 8 sto jeg opp, frivillig, å ble med min kjære på linsetime, dvs, jeg satt å venta ute i Brilleland butikken i rundt 1 time, uten en dritt å gjøre, å venta på at han skulle bli ferdig. Kjæresten min har nydelige øyne, som kommer enda bedre fram nå som han bruker linser. I like <3

Klokken halv 11 sa vi hadet, han gikk til bussen til jobben, og jeg gikk til kystbussen. Etter 5 lange timer var jeg omsider fremme, til taco. Passet meg ypperlig! Har også sett på Drømmehagen & Postman Pat i dag, meget spennede, postman pat har blitt nymoderne han også.

Vi har og vært en tur på Biltema. Tante & de handla noe greier, å Hilmar tippa i handle
vogna. Nå er han overtrøtt, men alt for nysjerrig til å legge seg. Jeg tror han liker meg. I morgen skal vi på en liten bytur, hvis det ikke regner, that is!

Tror det blir tidlig kveld på meg i dag gitt. Er kjempetrøtt, siden jeg sov dårlig i natt, og ikke fikk sove på bussen.

Hva har du gjort i dag?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hihi, det regna ikke tidligere i dag!

    Jeg har egentlig bare vært hjemme. Jeg har sovet en del, som vanlig, og prøvd å få i meg litt mat. Skal ikke være helt lett å være syk, kjenner jeg!

  2. Wow, det hørtes skummelt ut jooo! :P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

