Bergen + penger + salg = shopping!

18.06.09, kl. 23:30 | Publisert i Bilder, Familie, Klær, Reiser, Sko, Venner | 1 kommentar

Etter sykebesøk hos Chrsitine (som det var kjempeflott å se igjen! <3) ble det en liten shoppingsrundte på meg & Maria. Var igrunn merkelig å se Maria igjen i Bergen; dette var liksom vår by for 1 år siden, så flytta vi begge, jeg tilbake til Nord, og Maria til moss, for folkehøyskole. Det siste året har vi bare møttes i Oslo og Stavanger (med tanke på at typen hennes bor i Stavanger han også) Bergen vekker mange fine minner! Og noen minner jeg ikke er fult så stolt over, kremt. Men jeg angrer ikke på noe, heldigvis. Man lever bare en gang så.

Dette er forresten det jeg endte opp med å kjøpe:

TEET-shirt fra H&M. kr 50,-

pantis3pk hipster fra H&M, kr 79,90,-
Den tredje er knall rosa.

shoesGladitorlignende sko i gull fra H&M, kr 129,-
Gleder meg til det blir varmt nok ute til at jeg kan gå med disse nydelighetene.

hår«GossipGirl» hårbøylen min. H&M. Husker ikke hva den kosta.
Den er bare utrolig flott sammen med hårfargen min!

solSolbriller fra H&M, kr 98,-
Bildet er skrekkelig dårlig, og solbrillene er nydelige i virkeligheten.
De er ikke helt hvite heller, men med litt sånn. rosaskjær i seg.

kremAco, sense & care.
Rich Care Handcream. Canolaoil & Q10
Apotek 1, kr 19,90,-
Den er kjempebra, synes jeg så langt hvertfall.

serviettDermia Våtservietter, baby.
Apotek 1, kr 10,90,-

antibackAntibac gel, 50ml
Apotek1, kr 29,90,-

Du stusser sikkert på de to siste tinga? Vel, det er fordi vi skal på festival om under 2 uker, og da er disse tinga nærmest nødvendigheter!

Traff også såvidt på Robin (nordlenning) og dama i sentrum, rakk å få en klem før jeg måtte løpe videre for å rekke bussen å slippe å vente en evighet alene på neste. Det v ar koselig å se han og igjen :)

HimmisDette er forresten Himmisen (Hilmar) som jeg passer.
Utrolig skjønn unge! Eneste han sier om dagene er «båt båt båt båt» og peker ut vinduet.
I dag leste vi en dyrelyd bok, sikkert 52u740 ganger, og himmisen ble flink å si både Mø, Mæ og Bæ i løpet av dagen. Men nøff nøff var litt i vanskeligste laget. Hilmar er gladtrollet mitt. I morgen håper vi på å få trilt ut en tur!

Ha en fin natt alle sammen! Nå må jeg sove om jeg skal overleve 6 timer alene med sjarmtrollet for å så ta bussen sammen med Maria til Stavanger igjen. Hihi.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. koslig å møte venner som har flyttet :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

