Kort oppsumering.

19.06.09, kl. 23:06 | Publisert i FILM/SERIER, Helg, HVERDAG, KJÆRESTEN, Oppdateringer, Reiser, Venner | 1 kommentar

Dagen var svett å slitsom, ungen var vanskelig å få mat i. Oppoverbakker med barnevogn i solsteiker er trøttende.
Bussturen var forsinket og lang, 5 timer er egentlig mye. Men Maria redda mye av turen.
Nå er jeg hjemme, vi har laga god middag, jeg har testa ut den nye blenderen kjæresten fikk av jobber (liker jobben hans!) og laga smoothie. Nå skal vi se film :)

Blir nok ikke så mye blogging mens jeg er hjemme i helga. Men kommer sterkere tilbake neste uke. Promisse.
Hva er dine planer for helga?
Ha en fin fredagskveld snuppiser! ;*

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. jeg skal på hyttetur nå og blir der til i morgen =) så ja, de ter vel mine planer for helgen.

    sv; mest aktive listen hører til blogg.no, er på 27 plass i dag =)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

